[ultimate_spacer height=”60″ height_on_tabs_portrait=”30″ height_on_mob_landscape=”30″ height_on_mob=”30″]
[ultimate_spacer height=”30″]

Codorníu Raventós, patrocina COMUVICAT

[ultimate_spacer height=”10″]

L’enòleg i director tècnic del Celler Codorniu, Bruno Colomer, analitzarà dins la conferència com comunicar el terrer al consumidor

El grup Codorníu Raventós, referent mundial en la producció de cava, patrocina la I Conferència Catalana de la Comunicació del Vi (Comuvicat) que se celebra entre el 4 i 5 de març a Barcelona. L’empresa catalana, integrada per deu cellers situats entre l’estat espanyol, l’Argentina i Califòrnia; dóna suport amb aquest patrocini a la primera edició d’un esdeveniment que neix amb vocació de convertir-se en punt de trobada anual del sector de la comunicació del vi al nostre país.

El Celler Codorníu estarà present en la Conferència amb el seu director i enòleg des del 2008, en Bruno Colomer, que parlarà als assistents de “L’exercici didàctic de comunicar un terrer”. Colomer centrarà la seva intervenció en la comunicació d’un terrer, fent una deconstrucció del cava Jaume Codorníu per explicar les tres terres d’on prové destacant l’exercici didàctic de comunicació que es duu a terme a l’empresa catalana per explicar-ho, tant al sector com al consumidor. La categoria del vi o cava depèn del terrer i cal, per tant, saber com comunicar les seves característiques. Aquest serà l’eix central de la intervenció del prestigiós enòleg que participarà en la Conferència dilluns, 4 de març, a les 12.30h a la seu del Col·legi Oficial de Periodistes de Catalunya.

Amb aquest suport, Codorníu Raventós aposta per posar en relleu la importància de la comunicació del vi com a eina fonamental en la venda del producte. Fer una difusió eficaç és clau per arribar al consumidor final a qui va destinat el vi o perquè cadascú trobi el vi que busca.

Millorar la comunicació del vi català és l’objectiu de Comuvicat; un esdeveniment que vol també ser punt de trobada de comunicadors, periodistes, bloguers, sommeliers, responsables de comunicació dels cellers, DOs, enòlegs, restauradors, distribuïdors… i en definitiva, de tothom que estigui implicat o interessat a comunicar el vi català.

La Conferència neix amb vocació itinerant i acull activitats concretes per ajudar a la promoció i comunicació del territori o DO amfitriona que cada any acull la trobada, tot i que la idea inicial dels organitzadors és “mantenir-la a Barcelona fins que estigui llesta per fer-la itinerant”. Dos dies de conferències, taules rodones, tastos i convivència al voltant de la comunicació del vi que tindran lloc a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rbla. Catalunya, 10). La Conferència es clourà el dimarts, dia 5 de març, amb el Dinar dels 16 Vins. www.comuvi.cat/inscripcio


Família Torres, patrocina COMUVICAT els dies 4 i 5 de març de 2019 a Barcelona
COMUVICAT, amb els Premis CartaVi de l’AVC
[ultimate_spacer height=”30″]
Comparteix: