[ultimate_spacer height=”60″ height_on_tabs_portrait=”30″ height_on_mob_landscape=”30″ height_on_mob=”30″]
[ultimate_spacer height=”30″]

El vi “on line” en COMUVICAT, segons José Luis Contreras de VEREMA

[ultimate_spacer height=”10″]

El cofundador de Verema.com parlarà de la comunitat virtual com a model de comunicació

José Luis Contreras, soci fundador de Verema.com, analitzarà el mitjà digital com a eina de comunicació del vi en el marc de la I Conferència Catalana de Comunicació del Vi (Comuvicat) que tindrà lloc a Barcelona (4 i 5 de març). Contreras parlarà de la seva experiència com un dels creadors de la primera comunitat virtal dedicada al món del vi, fundada l’any 2000, amb un model de comunicació 2.0: multidireccional i basat en una comunitat virtual. A més, exposarà com aquest model virtual s’ha hagut d’adaptar als nous temps, incorporant els seus diferents perfils en xarxes socials, blogs propis- més de 70 dins del web- i eines de comunicació d’avantguarda basades en el màrqueting d’experiències, com són els tastos virtuals i els desafiaments verema.

Verema.com és líder mundial en la comunicació del sector del vi en parla hispana. On té més seguidors és, després d’Espanya, a l’Amèrica del Sud i els Estats Units, tot i que a Europa hi ha un bon nombre d’usuaris que llegeixen les seves recomanacions, tenint en compte que és un mercat més difícil pels cellers espanyols a causa de la quantitat de competidors.

José Luis Contreras és doctor en Economia, professor titular d’Economia Aplicada a la Universitat de València i ha escrit diverses publicacions sobre el sector del vi i l’enoturisme.

José Luis Contreras, soci fundador de Verema.com, analitzarà el mitjà digital com a eina de comunicació del vi en el marc de la I Conferència Catalana de Comunicació del Vi (Comuvicat) que tindrà lloc a Barcelona (4 i 5 de març). Contreras parlarà de la seva experiència com un dels creadors de la primera comunitat virtual dedicada al món del vi a Espanya, fundada l’any 2000 i pionera en aquest moment en un model de comunicació multidireccional 2.0. A més, exposarà com aquest model virtual s’ha hagut d’adaptar als nous temps, incorporant els seus diferents perfils en xarxes socials, blogs propis- més de 70 dins del web- i eines de comunicació d’avantguarda basades en el màrqueting d’experiències, com són els tastos virtuals i els desafiaments verema. 

Verema.com és líder mundial en la comunicació del sector del vi en parla hispana. On té més seguidors és, després d’Espanya, a l’Amèrica del Sud i els Estats Units, tot i que a Europa hi ha un bon nombre d’usuaris que llegeixen les seves recomanacions, tenint en compte que és un mercat més difícil pels cellers espanyols a causa de la quantitat de competidors.

José Luis Contreras és doctor en Economia Aplicada, professor titular del Departament d’Economia Aplicada a la Universitat de València i ha escrit diverses publicacions sobre el sector del vi i l’enoturisme. 

La I Conferència Catalana de la Comunicació del Vi se celebrarà, en aquesta primera edició, a Barcelona. La trobada neix però, amb vocació itinerant. L’objectiu de la conferència és millorar i parlar de la comunicació del vi català, amb activitats concretes que ajudin a la promoció i comunicació del territori o DO amfitriona que cada any aculli la trobada. Dos dies de conferències, taules rodones, tastos i convivència al voltant de la comunicació del vi que tindran lloc a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rbla. Catalunya, 10).

+INFO: COMUVICAT



COMUVICAT, amb els Premis CartaVi de l’AVC
L’humor i la mirada dels germans Virgili vers el sector del vi, a COMUVICAT
[ultimate_spacer height=”30″]
Comparteix: