COMVICAT analitza models de comunicació efectiva i “professionalitzada” del vi

Ruth Troyano, Montse Alonso i Isabel Vea tres models de comunicació professional

El periodisme del sector del vi ha de ser professional per ser efectiu. Aquesta i altres qüestions seran analitzades per la periodista i consultora Ruth Troyano; la directora de Mahala Wine, Montse Alonso i la directora de comunicació de Família Torres, Isabel Vea en la I Conferència Catalana de la Comunicació del Vi. Aquestes especialistes en comunicació debatran sobre la necessitat de deixar en mans de professionals la comunicació del celler perquè la bona voluntat de l’amateur fa difícil determinar què és el realment interessant per un celler i, a llarg termini, resulta complicat.

La professionalització de la comunicació suposa un cost i els cellers afronten de diferents maneres aquest servei. Isabel Vea és l’exemple d’una professional dedicada en exclusiva a un projecte vitivinícola com és Família Torres. Per la seva banda, Montse Alonso dirigeix una de les agències referència de la comunicació de vi a Catalunya. I, finalment, Ruth Troyano assessora diferents empreses com a periodista, sommelier i consultora professional. Tant amb personal propi, com externalitzant la comuncació del celler, l’aposta professional és la més efectiva perquè el missatge arribi i no es perdi pel camí. 

Troyano, Alonso i Vea analitzaran com la comunicació és un factor clau en la imatge pública del celler i com encara hi ha cellers que els costa de veure. La taula rodona serà un dels plats forts de la primera jornada I Conferència Catalana de la Comunicació del Vi de Barcelona, que se celebrarà el 4 i 5 de març a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rbla. Catalunya, 19).

+INFO: WWW.COMUVI.CAT

Menú